Ustvari potencialne stranke
Potencialni kupci lahko enostavno in brez večjih obveznosti izrazijo zanimanje za vaše podjetje in vaše artikle prek družbenih medijev. Ker je ustvarjanje potencialnih strank tako ključna prednost družbenih medijev za podjetja, več družbenih omrežij ponuja vrste oglasov, ki so narejeni posebej za to.
Povečana prodaja
Vaše platforme družbenih medijev so bistvena sestavina vašega prodajnega lijaka, ki je postopek, po katerem se novi kontakt spremeni v stranko. (OPOZORILO: žargon) To se imenuje socialna prodaja.
Družbena omrežja bodo bolj ključna za iskanje izdelkov in e-trgovino, saj se število posameznikov, ki uporabljajo družbene medije, povečuje in se razvijajo socialna prodajna orodja. Vaše pobude za socialno trženje bi morale biti zdaj v skladu z vašimi prodajnimi cilji.
Spremljajte svojo konkurenco
Ključnega pomena je, da se zavedate, kaj drugi govorijo o vaših tekmecih.
Če na primer spremljate, kako so vaši tekmeci omenjeni na spletu, vam lahko pomaga prepoznati težave z njihovim blagom ali storitvami, ki jih lahko odpravite in pridobite nove stranke.
Povečajte prepoznavnost blagovne znamke
Platforme, kot so Facebook, Instagram, Tiktok ali Twitter, so idealna mesta za doseganje novih in visoko ciljanih potencialnih strank, saj več kot polovica svetovnega prebivalstva uporablja družbene medije.